14 Kasım 2017 Salı

DİKTİKLERİM : CHANEL ÇANTA

 
Kasım ayı o kadar keyifli geçiyor ki  her günün tadını çıkarmaya çalışıyorum . Bazen alışverişi bahane edip saatlerce yürüyorum ve bu kadar güzel bir şehirde yaşadığım için şükrediyorum.
 
 
 
Antalya yine en güzel renklerini  yaşıyor .
 
 
 
 
 
 
 
 
Siyah kot ceket   BURADAN.   Ceket aslında oversize bir modeldi  ama ben daralta daralta ceketi baya bir değiştirdim.  Ceketin orjinal haline  buradan bakabilirsiniz. 
 
 
 
 
 
 
Chanel çantayı geçtiğimiz günlerde dikip instagramda paylaşmıştım.  Bu çantada suni astarlı bir deri ile daha önceleri trençkot diktiğim bir ceketin kumaşında kalan parçayı da  astar olarak kullandım .



                                                       Üzerindeki aksesuarlar ise kolye ucu  :) 






Hem çanta derisini  hemde astarlık leopar kumaşı yapışkanlı bez tela ile iyice kalınlaştırdım.  Çanta içine de ara ara deri parçalar  koydum böylece daha dik bir çanta oldu.
 


 Takip edenler bilir askıları da kendim dikerim ama bu seferki hazır .  Bu çantada kullanmadığım ince bir kemeri çanta askısı olarak değerlendirdim. 



Fermuar yerine  de magnetik çanta çıt çıtı kullandım.
 


     Deri eteğimi  iki kış önce dikmiştim  halen büyük bir keyifle giyiyorum .




 Siyah kot ceket   BURADAN.   Ceket aslında oversize bir modeldi  ama ben daralta daralta ceketi baya bir değiştirdim.  Ceketin orjinal haline  buradan bakabilirsiniz. 



 çanta /  ben diktim 
  etek / ben diktim
kot ceket /  ROMWE





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder