8 Haziran 2017 Perşembe

DiKTİKLERİM : OMUZLARI AÇIK ASİMETRİK TUNİK

 
 Yine bir siyah ve yine bir asimetrik bir tunik. Gerçekten çok keyifle diktim , ertesi günde hemen giydim :)




 Bu model için ilham kaymağım  bu sitede yer alan elbise oldu . Benimkinin  önü kısa ve kumaş olarak da  ribana penye kullansam da aklımda olanla neredeyse aynı oldu :)



Kollardaki pencereleri göz kararı yapıp biye veya bant kullanmadım .Kumaşım her ne kadar parlak tok bir penyede olsa esnemeye oldukça müsait bir ribanaydı. Bu yüzden hem etek hem de kol pencerelerinde kumaşı içine bastırıp elimle makine dikişi yaptım.  Etek uçlarını yanları sivri , önünü kısa ,arkası uzun olarak bıraktım.



                          Bol siyah ve bol leoparlarla birlikte yine mutlu bir kombin oldu diyebilirim :)



beyaz streç pantolon /  ben diktim
Siyah tunik /  ben diktim / ilham  kaynağı  BURADA
çanta /  rosegal


                                                                  instagram/ yasemin_uzunoglu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder