18 Mart 2017 Cumartesi

Diktiklerim : Pop Art Desenli Portföy Çanta

 
 
Kısa bir süre önce intaşlar ' dan  digital baskı , pop art desenli bir kumaş sipariş vermiştim. Kumaşım gelir gelmez hemen günlük bir portföy bir de valiz çanta diktim. Onu da en kısa sürede paylaşmaya çalışıcam.
 
 
 
 
   Çantamı çok sevdim , diker dikmez de hemen kullanmaya başladım. Özellikle yine geçtiğimiz yıllarda diktiğim fuşya maksi eteğim ile beraber kombinlemek istedim .



 
                      Tam benim tarzım olan ve iyiki almışım dediğim bu bluz ise BURADAN  .
Bluzu ilk giydiğimde ön yakası çok kapalıydı ufak bir değişiklik yapıp yakasını biraz açtım. Çok kapalı yuvarlak yakalar bence bu tarz modellere yakışmıyor diye düşünüyorum. Orijinal  haline yine buradan bakabilirsiniz.




 Çantanın  dikiş detaylarına gelirsek bol telalı bir çanta oldu. Hem dış kumaş hemde iç astarını tersinden bez tela ile ütüleyip iyice sertleştirdim . Bu şekilde yapınca çantanın daha dik durması için başka bir şey yapmama gerek kalmadı.





Gümüş renklerinde  kapitone  iç astar ve fuşya fermuar kullandım. Bu ara çok moda olan şu pon ponlardan bende bir tane çantama kullanıp  aksesuar yaptım :)







SEVGİLER :)
maksi etek /  ben diktim
çanta / ben diktim- İntaşlar
siyah volanlı bluz  /  SHEİN


 
 
 
 

1 yorum:

  1. Facebookda bir paylasiminizda gormustum bu cantayi benzer Popart kumasimi aldim en kisa zamanda deneyecegim 😍 ama fermuar dikmek beni dusunduruyor 😒

    YanıtlaSil