8 Şubat 2017 Çarşamba

Diktiklerim : Pratik Önden Bağlamalı Leopar Hırka

 
 Yine benim meşhur pratik leopar hırkalarımdan biri. Yalnız bu seferkini biraz salaş ve bol biçtiğim için önünden bağlamalı olarak da kullanabiliyorum . Özellikle maksi elbiselerin üzerinde daha güzel durdu.



    Kalıp olarak yine sevdiğim bir trikomu kullandım  . Düşük omuzlu , yarasa kol olarak biçtim.







   Yalnız sonradan fikir değiştirdim ve ortadan bir makas atıp hırkaya çevirdim , kenarlarına tüm yaka boyunca içine kıvırıp diktim.




 Kol ağızlarının bol bol durması için bileklerime tam denk gelen iki bant kesip , büzgülü olarak diktim .






                                                                       SEVGİLER  :)

                                                          instagram / yasemin_uzunoglu








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder