22 Ocak 2017 Pazar

Rengarenk Bir Kazak Ve Son Dikilen Devrik Yakalı Ceket

Okullar kapandı ve  ben son sürat dikişlerime , söz verip yapamadığım siparişlerime . sporuma   geri döndüm. Naz 'ın da  bu tatile  en az benim kadar   ihtiyacı var , oldukça yorucu ve zor bir dönem geçirdik diyebilirim .




 Kazak  ROMWE ' den . Yumuşak  dokusu  ve canlı renkleri ile oldukça güzel bir triko.



                                Ben boydan çok net çekemedim ama isterseniz   BURADAN bakabilirsiniz.



En taze dikişlerimden  ''minik kaz ayağı desenli devrik yakalı ceket  ''.  Yine en pratiğinden , bol telalı, astarlı  bir model oldu.   Yakında detaylı olarak blogda olacak  :)
 
 

 
Ceket /  ben diktim

                                                                           instagram/yasemin_uzunoglu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder