25 Aralık 2016 Pazar

Diktiklerim : Kısa Leopar Ceket

 
 Maksi boy seven biri olarak normalde bu boyu pek tercih etmem ama bu ceketi özellikle etek ve elbise üzerine giymek için biraz kısa tuttum.
 


 Kumaşı geçtiğimiz günlerde paylaşmıştım. Kalıp yine Güler Erkandan. Hatta bana çok sorulan kırmızı ceket ile aynı kalıp.
 



                       Kumaş biraz ince olunca  bende kolları dışında tüm ceketi   kendi kumaşı ile astarladım.  Ceketin düğmelik kenarları için ek parça koymadım kendinden paylı biçtiğim için sadece içine kıvırıp diktim.
 




 
Verevden kestiğin bir parça ile ceketin yaka biyesini yaptım.
 
 
 
 Dediğim gibi kollarda da beyaz ince penye kullandım. . Dalgıç kumaşı seviyorum ama özellikle kol kısmıma kumaşın soğukluğu deyince rahatsız oluyorum. Bu yüzden özellikle jarse, dalgıç gibi polyester ağırlıklı kumaşları penye ile astarlamayı tercih ediyorum.



                                                             Kloş eteğimi de bir kaç sene önce dikmiştim .





                                                                                        Sevgiler :)

çanta /  bershka - eski    çorap çizme / nine west 
siyah kloş etek / ben diktim   leopar ceket /  ben diktim









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder