16 Aralık 2016 Cuma

ANNE KIZ İKİ KIRMIZI CEKET

 Geçtiğimiz haftalarda kendime diktiğim uzun maksi kırmızı ceketin bir örneğini de Naz ' a diktim. Kumaşın özelliği ve diğer detaylardan bu yazımda bahsetmiştim.



  Her iki kumaşa da yaklaşık 3,5 metre gitti.  Naz 'ın ceketinin önüne daha rahat kullanması için ilik yapıp iki adet siyah deri düğme koydum. Kumaş tok , kalın bir kumaş olduğu için ceketlerimizi astarsız diktim.



Kendi ceketiminde olduğu gibi   Naz içinde Güler Erkanın çocuk kalıplarını kullandım.
 


Naz ara ara ''ama seninki daha uzun''  diye sızlansa da büyük bir mutlulukla giyip güzel bir hafta sonu geçirdik.





                                                  Yüzünüz hep böyle gülsün  , hep  böyle mutlu kalın .

                                                                                 Sevgiler :)


                                                                 instagram / yasemin_uzunoglu








1 yorum: