21 Kasım 2016 Pazartesi

Diktiklerim : SİYAH JARSE ASİMETRİK ELBİSE

 
Geçtiğimiz günlerde  ilk instagramda paylaştığım siyah asimetrik elbisemi hafta sonu giydim . Aslında kendisi  tesettürlü bir bayanın  siparişiydi  ama boy sorun olunca elbiseyi bozmak istemedim  ve kendime ayırdım.
 
 

 Kumaş tok bir  jarse . Etek ve kol ağzında satenimsi bir kumaşı bant olarak kullandım.
Kollar ise yarasa kolu andıran oldukça düşük bir kol modeli oldu  .





  Elbise bedeninin   42 - 44  olmasına rağmen üzerimde çok  bol durmadı .  Jarse gibi çok yapışan kumaşlarda biraz bolluğu seviyorum .




                          Kalıp tamamen bana ait , merak edenler için özellikle belirtmek isterim.





Sipariş ve bilgi için bana instagram 'dan  ulaşabilir veya osmozkadini@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.
 
 
                                                                              sevgiler   :)
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder