27 Eylül 2016 Salı

YVES ROCHER YENİ PARLATICI SAÇ GÜZELLİK İKSİRİ VE SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ

 
 

 
Biz kadınlar için güzel olmanın yolu saçlardan geçer. Güzel saçlı kadın cazibesi diye bir şey var sonuçta değilmi ama. Saçlarımızın kötü olduğu gün bizimde psikolojimiz bozuk olur, canımız sıkkındır ve mutsuzuzdur.  Canlı, güçlü, parlak saçlar için onlarca emek harcar en iyisini bulana kadar birçok ürün deneriz. İnce telli, mat saçlarımı ne yapsam güçsüz ve sönük görüntüsünden kurtaramadım. Yine saçlarım için araştırırken Yves Rocher ile tanıştım. 
 
 
 
 
 
Yves Rocher’in ürünü Yeni Parlatıcı Saç Güzellik İksiri gerçekten harika bir ürün. Artık duştan sonra saçlarım yumuşacık oluyor ve parladığını görebiliyorum. İçeriğinde frambuaz sirkesini duyunca tereddüt etmiştim ama sirke kokusunu fark etmiyorsunuz bile, aksine çok hoş bir kokusu var. Doğal bir içeriği olan bu iksir silikon ve paraben de içermiyor. Saçlarımı hem zararlı maddelerden koruyorum hem de güzelliğine güzellik katıyorum. Mat saçlarınız varsa kullanın farkı göreceksiniz. 
Saç bakımı konusunda her saç tipine göre farklı ürünler sunan Yves Rocher markasının en güzel yanı ürünlerinin bitkisel olması. Birkaç farklı şampuanını denedim. Saçlarımı yıpratmadan çok güzel temizliyor. Saçımın ihtiyacına uygun şampuanlar beklentiyi karşılıyor. Şampuanları saç kremleriyle birlikte kullandığımda mükemmel sonuçlara ulaştım. Saç kremleri saçımı nemlendirip, ipeksi görünüme kavuşmamı sağladı. Bu bakımı taçlandırmak için de Yves Rocher saç maskeleri de üretmiş. Diğer ürünler gibi bitki özleri ve yağlardan oluşan maskeleri haftada 1 veya 2 kez uygulamak yeterli. Göz alıcı saçlara sahip olmak o kadar da zor değilmiş. Üstelik saçlarıma zarar vermeden bitki özlü organik bu ürünleri deneyin. Siz de kendinizi daha mutlu hissedeceksiniz eminim.  
 
 
Yves Rocher, ayrıca çoğumuzun düşmanı kepek ve saç dökülmelerinde bizi yalnız bırakmamış. Bu sorunlara da çözüm sunmuş. Kepeği önlemek için şampuan ve losyon, saç dökülmelerine karşı şampuan ve yeniden saç oluşması için serum üretmiş. Saç bakımında epey yol almış Yves Rocher bence en iyi yardımcımız. Bize düşen talimatlarına uymak ve doğru olanı uygulamak. Bu ürünler uygun fiyatlı, bitkisel, koruyucu, hem de zarar vermiyor. Deneyin eminim sevecek hatta vazgeçemeyeceksiniz bu markadan. 
 
 





 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder