15 Ağustos 2016 Pazartesi

Sonbaharı Beklerken ...

Bu yaz sıcaklardan bunalmayan yok sanırım . Antalya sıcağından kurtulmak için Ayvalığa gelmemde beni pek kurtarmadı çünkü bu yaz Ayvalıkta tarihinin en sıcak günlerini yaşadı. Ben dört gözle sonbaharı beklerken yeni sezon parçaları çıkmış bile.



İlk gözüme çarpan bu pembe ceket  oldu. Tam sonbaharlık  yağmurluk tarzında bir parça, farklı renkleri ise yine  burada. 



Payetli kot ceket sevenler  buraya  lütfen :)


Ben çok sevdim :)





Bu kış bu ceketi üzerimde bol bol göreceksiniz. Üzerindeki detaylar  ve aplike oldukça göz doldurucu. Beden seçenekleri yine  burada.   .



Bu sezon saten tarzı uzak doğu esintili  spor ceketler oldukça revaçta. Benim çok tarzım değil ama fikir olması açısından listeme eklemek.   istedim


                                                                           Sonbahar  seni özledik :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder