1 Temmuz 2016 Cuma

Diktiklerim : Fırfır Kollu Pembe Fisto Elbise


Elbiseyi yaklaşık iki hafta önce dikip , ucundan köşesinden instagramda  da paylaşmıştım.İlk olarak  bayramın son günü eşimin doğum gününe denk getirerek büyük bir keyifle giydim.



Kumaşı yine instagramdan  bir  satış  sayfasından almıştım.  Likralı bir parça olduğu için dikimide bir o  kadar  rahat oldu  .



    Bu kolu yapmak uzun zamandır aklımdaydı uygun bir kumaş buluncada hemen denemek istedim. Gözüktüğünden çok daha kolay .Geniş bir parçayı sadece büzüp kol ağzına yediriyorsunuz . Büzgünün yoğunluğu ve uzunluğu ise size kalmış. 



                                Fisto kumaş için yine kendi tonlarında   çok çok ince jarse astar kullandım.İlk etapta  aklımda penye astar vardı ama penye kumaşı pek toparlamadı ve astar olarak oldukça ince kaldı.



İki parçalı olan elbisenin üst bedeninde kolları aynı burada olduğu gibi reglan kol olarak çalıştım .Alt etek kısmı ise her zamanki gibi kloş . Rahat ve atmayan bir kumaş olunca etek  ve kol ağzında dikiş yapmadım sadece kesip bıraktım . Hal böyle olunca elbise çok kısa zamanda bitti.



Kollardaki büzgü detaylar kumaş ince kaldığından pek kabarık durmadı ama yılmak yok sırada aynı kol detayın denim kot kumaş uyarlaması var :)



                                                                                            Sevgiler  :)


                                                                            instagram / yasemin_uzunoglu







1 yorum: