12 Haziran 2016 Pazar

Diktiklerim : Aynı Kalıptan İki Elbise ( Çizgili ve Puantiye )


Bu hafta dikiş açısından oldukça verimli geçti diyebilirim. Tabi elimde birde sevdiğim kumaş ve kalıplar  olunca her türlü boşluk ve fırsatı itinayla değerlendirebiliyorum. Her iki elbiseyide aynı anda biçip dikince aynı günde de bitirdim. 




Hatırlarsanız  geçtiğimiz günlerde  bu yazımda detaylı olarak puantiyeli bir bluzdan bahsetmiştim. Yine  bu iki elbiseyide aynı mantıkla diktim. Kollar reglan , yaka  ve kol ağzında ise bebe lastiği var. Sadece yaka fırfırı yok.  Bunların dışında tek detay belden yukarı kloş bir etek parçası ekledim . Aynı burada olduğu gibi. 





Lacivert puantiyeli sandy jarse  , çizgili olan pamuklu ise  yazlık bir kumaş . Tabi çizgilerinden dolayı biraz iri göstersede ben bunu daha çok sevdim.  Alt etek kısmını  verevden kesince çizgiler haliyle yan düştü ama bu görüntüyü özellikle tercih ettim .Her iki elbisede astar olarak  sadece etek kısmında çok ince bir penye kullandım.




Şu sıralar her yerde kalın , parlak siyah  viskon arıyorum aynı modelin maksi boyunu dikip yaka kısmınıda fırıfırlı yapıp aralarada biraz detay serpiştirmek istiyorum. Hatta yaka uçlarında pon pon bile olabilir. 




Aşırı photoshoplu , doğallıktan uzak fotoğrafları sevmiyorum. Benim fotoğraflarımda dikiş dikerken bir yerden iplikler gözükecek , makas görünecek bir yerden kızımın eli , kolu , sesi olacak illa .. Katalog çekimi gibi donuk pozlar , bakışlar  ise bizde pek bulunmaz . Ben moda değil dikiş blog yazarıyım . Dikişlerimi, , kalıplarımı sır gibi saklamam ,  farklı bir şeyler olsun diye karman çorman renkler , tarzlar ise bende hiçççç olmaz .  Birilerine faydam oluyorsa ne mutlu bana , gerisi teferrruat ... Bu aslında gelen bir kaç maile ve yoruma  toplu cevabım , burada dursun  istedim :)

                                       Güzel haberler alacağımız , mutlu bir hafta olması dileğiyle :)

                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder