22 Mayıs 2016 Pazar

Diktiklerim : Kelebek Desenli Kapüşonlu Kimono



 Geçtiğimiz hafta yine instagram sayfasından sipariş verdiğim kumaşlarım geçen gün geldi Soranlar için bir parça kumaşın instagram sayfasına buradan ulaşabilirsiniz. Kapıda ödeme kolaylığı ile kumaşlarınızı seçmeniz mümkün.  Özellikle belirtmek isterim reklam değil tamamen tavsiye ben kumaşlarından çok çok memnunum. 



İlk olarak bu kelebek desenli kumaşı diktim. Bildiğiniz tülbent kumaşının biraz kalını, pamuklu ve yumuşacık. En ağır sıcaklarda bile giyilebilinir. 



 Her zaman kullandığım bluz kalıbının ortadan ikiye ayrılmış klasik hırka biçiminde biçtim. Diğer kimonolarımdan farklı olarak bir de kapüşon ekledim. 



                                       Kapüşonu yine kendi kumaşından çift taraflı , astarlı olarak diktim



                                                 Ön  gövde  ise tüm kenarları bant ile çevirdim.



Fotoğraflar çok net değil kusura bakmayın biz yine evden elimiz kolumuz dolu çıkınca aynı günde Nazın gösterisi olunca fotoğraf makinesi  arada kaynadı  . Çekimler yine cep telefonundan :(






                                                                      Bunlarda diğer kumaşlarım . 

                                                                                     Sevgiler   :)

                                                                                    instagram    / yasemin_uzunoglu




1 yorum: