15 Mayıs 2016 Pazar

Bir Dikiş - Bir Geri Dönüşüm


Bir önceki yazımda  bahsettiğim  erkek gömleğinden bluz yapımını bu siyah  bluz  üzerinde uyguladım.  Çok uzun zamandır dolapta giyilmeyi bekleyen sıkıcı bir gömlekti.   Yine yakasını söküp derin bir yaka oyuğu yaptım. Üzerinde modası geçmiş altın sarısı düğmeleri söküp yerine bu siyah inci düğmeleri koydum. 



Pembe bluzun kalıbını yine kendi hazır bir elbisemden çıkardım.  Siyah penye elbisemi tüm dikiş yerlerinden söküp bu yazlık kumaşa aktardım. Kol detayını gerçekten çok sevdim. Üst üste gelen katlı bir kol kalıbı var.



                    Bu bluzun geniş yakasınıda aynı diğer bluzlarda yaptığım gibi lastikle büzdüm. 




                                                      Mutlu  , keyifli , bol dikişli bir hafta olsun  :)

                                                                         
                                                                                    Sevgiler ....






2 yorum:

  1. pembe bluzun kol detayına bayıldım:) bu arada siyak gömlekte harika olmuş.

    YanıtlaSil