13 Nisan 2016 Çarşamba

KERMES


Nazın dört gözle beklediği okul kermesi bu sabah gerçekleşti. Ne zamandır bu kadar çok eğlenmemişti diyebilirim . İstanbul seyahatinden sonra biraz kırgındı ama eğlence ve oyun onun yine en iyi ilacı oldu :)



Ben kermeste stand görevlisi değildim ama boşta durmadım tabi. Yine kermeste satılacak olan magnet bebeklerin süslemesini yapıp geçtiğimiz hafta  okula teslim etmiştim. 



         Kargodan gelir gelmez yıkayıp ertesi gün giydiğim pötikare- denim gömlek  BURADAN . 
Sitedeki  fotoğrafı  ile birebir olmasına ayrıca sevindim . 





 Yüzler boyandı, oyunlar oynandı. Benim korkulu rüyam olan bol tozlu  şişme oyun parkında ise  bir güzel  terlendi .




                                                   Bu üçlü denim tonlarıda pek uyumlu oldu  :)

                                                                                   sevgiler ....

            GÖMLEK  /  BURADAN 

               instagram / yasemin_uzunoglu
   





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder