22 Nisan 2016 Cuma

Diktiklerim : KALP DESENLİ PANTOLON

Bir önceki yazımda   bahsettiğim kalp desenli kumaşlarım biçildi , dikildi ve en sevdiğim pantolonlarımın arasında da  yerini  aldı. 


                                          Boyunu  yaza uygun   kapri boy olarak tercih ettim. 



 Kalıp yine evir çevir kullandığım  2014 - temmuz  pratik dikiş burdasına  ait. Yine kalıpta olan tüm cep ve diğer detayları iptal ederek kumaşı biçtim. Kumaşım yumuşak likralı bir poplin olduğu için pens ve fermuarsızda üzerime çok güzel oturdu. 


                             '' En en sevdiğim ''  korsajlı kemer lastiğimi tabiki yine kullandım .


 Aynı pantolondan bir tane  Naz ' a  diktim. Her zamanki gibi kalan parçalardan bebek kıyafeti yapmayı da ihmal etmedik. 




Uzun siyah hırkayı buradan hatırlayabilirsiniz. Kapüşonun iç astarını leopar bir kumaştan  dikmiştim  yalnız saçlarım detayı kapatmış   , çok belli olmuyor. 





Güzel ve keyifli bir hafta sonu olması dileğiyle  

sevgiler  :)

pantolon    /   ben diktim 
uzun siyah hırka  /   ben diktim 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder