30 Mart 2016 Çarşamba

YAZLIKLAR

                                                                       
Artık parkaları , kazakları bir kenara kaldırıp yazlıklara göz atma zamanı geldi . Zaten Antalya da topu topu 5 - 6 kere ya giydim ya giymedim kışlıkları . Biz burda kıştan direk yaza geçtiğimiz için yazlık siparişlerimi çoktannnn  hazırladım . İlk gözüme çarpan bu elbise oldu . (tabi ben tunik olarak giymeyi düşünüyorum ) . 

                                                                              Elbise  BURADA. 



                                                             Şifon gömleği  ise ayrıca çok beğendim .



                                   Bu da benim olsun dediklerimden biri de bu elbise  kesinlikle.  
Açık omuzlu bluzlar bu yazda favorim  , hatta çok beğenip aldığım kumaşlar şu anda dikilmek üzere sırasını bekliyor  :)


                                                                                       sevgiler  :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder