26 Mart 2016 Cumartesi

İKİ DERİ

Geçtiğimiz haftalarda diktiğim deri eteğimi sanırım yaza kadar bıkmadan giymeye devam edicem .Ne zamandır üzerine yine aynı dokuda bir bluz - triko ararken istediğim parçayı romwe ' de buldum .


       Trikonun yumuşak dokusu ve rahat kumaşını çok sevdim .Farklı renkleri ise BURADA mevcut.  


                     Fotoğraflar çok taze, az önce yine Naz tarafından çekildi. Şimdi ise dışarı çıkmak için babamızı bekliyoruz. 
sevgiler  :)

etek  /   ben diktim  
triko /  ROMWE





4 yorum:

  1. Cok yakistirdim:) Harika gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel sizde öyle benim sorum pratik pantolon dikimi ile ben göremedim sayfanızda yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pratik pantolon dikimi olarak önceki yıllara ait çok yazım var .

      Sil