22 Mart 2016 Salı

Diktiklerim : PEMBE




Takip edenler geçtiğimiz aylarda diktiğim pembe uzun hırkayı bu yazımdan hatırlayacaklardır. Kumaşı biraz fazla almıştım bu yüzden pembe serilerine devam ediyoruz. 



Benim çok sevdiğim kayık yakalı , düşük omuzlu modeli son olarak bu pembe jarse kumaşta denemek istedim. Etek ve kol ağzını kendi kumaşından yaptığım bantlarla çevirdim . Yaka kısmını ise içine bastırıp diktim. Yani yine  '' akşam dik , ertesi gün giy ''  dikişi oldu  :)



 Aynı pembe hırkada olduğu gibi bunu da çok ince beyaz bir penye ile astarlayıp diktim. Jarsenin dokusunu seviyorum ama ince ve streç özelliği fazla bir kumaş olduğu için hatları çok gösterip deforme bir görüntü oluşturuyor. İnce bir astarla desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum. 




 Daha önce dikmiş olduğum düşük kollu bluz ile ilgili yazıya  buradan   bakabilirsiniz. 




                                               Bluz /  ben diktim            Çanta  /  ben diktim




                                                               instagram /  yasemin_uzunoglu







2 yorum: