3 Mart 2016 Perşembe

Diktiklerim : Naz ' ın Sınıfı İçin Diktiğim Pratik Kostümler



Geçtiğimiz hafta Naz' ın öğretmeni sınıfta düzenleyecekleri bir etkinlik için bir kaç kostüm rica etmişti. Sınıfta tek dikiş bilen anne ben olunca bu tür işlerinden sorumlu velide  genelde  ben oluyorum . 



    Bunları dikerken tamamen elimdeki artık kumaşları kullandım . dışarıdan ekstra bir şey almadım . Bir süredir satışını yaptığım keçe harflerden de bol bol faydalandım. Harfleri kumaş yapıştırıcıyla yapıştırdım .




 Elimden düşürmediğim kloş etek kalıbımdan supermen ve kırmızı başlıklı kız pelerini diktim . Çocuklar zaten en çok bunları sevdi :)




                          Tül kumaşlardan bir kaç etek  ve yine tülden saç aksesuarlarını yaptım . 






Sınıftaki iki katlı oyun evi için bir de perde diktim . Perdeleri bağlamak içinde keçe baykuşlarımı kullandım . Etkinlik dolu günler beni bekler.  Önümüzde daha anneler günü ,23 nisan ve büyük kermesimiz var.  Sınıfta çocuklarla vakit geçirmeyi seviyorum . ama  bana en çok da  keyif veren Nazı mutlu görmek  . Beni okulda görünce kendini özel hissediyormuş  :)))

sevgiler  :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder