8 Mart 2016 Salı

Diktiklerim : Değişim Geçiren Siyah Elbise ( Payetten Dirseklik Yapımı )


Şu bir gerçek ki dikişte tarzım dışı model ve renklere geçtikçe isteksiz ve mutsuz oluyorum. Sonra içime sinmeyen modeller ve tekrar sök - dik !  Tıpkı bu resimde olduğu gibi . Kumaşın adı , türü nedir tam olarak bilmiyorum ama biraz şifon - penye arası bir kumaş .Parlaklık olarak da aslında biraz jarse. Hiç sevmediğim bu kol detayı  beni huzursuz edince açık pencere arasına tül kumaş koyup o çıplaklığı biraz kapadım ama sonrada elbise  çok frapan kaldı .   .En son çare tüm pencereyi kapayıp normal bir kola çevirmek oldu. 


Bu tarz onlarca bluz ve tuniğim olduğu için bu  sefer  biraz farklı olsun dedim  .Kollara payetten dirseklik yapmak istedim .Kafama göre ezbere kesip yine elimle ince ince diktim .




 Boyunu kısaltıp , yanlardan daralttım .Yakasını biraz daha oyup düşük omuzlu bir bluza çevirdim .Hatta tek omuzu dışarıda kalacak şekilde biraz daha oyabilirim . Etek ucunu kendi kumaşından bir bant ile çevirip , kol ağzını da bebe lastiği ile büzdüm. 
Gün içinde de mavi bir jean ve payetli bez ayakkabılarımla giyince bu bluzu daha bir sevdim :)




                                                               
                                          Mutluyum , huzurluyum . Yaşasın siyah , yaşasın leopar  :)

                                                                         Yaşasın pratik dikiş  !

                                                                 instagram / yasemin_uzunoglu





3 yorum:

  1. Çok şık olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel olmus ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık bu gidişle ilerde cokta ilerde olmayan bir tarihte bir moda evi kurma haberinizi bekliyorum artık

    YanıtlaSil