31 Mart 2016 Perşembe

DİKTİKLERİM : Anne -Kız İki Kamuflaj


 Yine çok pratik,  yaklaşık iki saat içinde biten kamuflaj penye dikişler  bu kez de anne kız takım oldular. Kumaşım instagramdan bir kumaş satış sayfasından hediye gelmişti. Oldukça yumuşak , çocuk içinde rahatlıkla kullanabileceğim kaliteli bir penye olduğunu söyleyebilirim .



 Nazın bluzunu basit bir tişört kalıbından çıkarırken kendiminkini ise  düşük omuzlu ,yarasa kol olarak biçtim. 



 Sürekli uyguladığım bant dikişler burda da mevcut. Daha önce pek çok yazımda resimli olarak anlattığım bant dikişler için  buraya,  buraya ve yakaya tabakla şekil verme yöntemi için de   buraya bakabilirsiniz. 



Kolu oldukça geniş bırakıp kol bandını da dar yapınca bu görüntü çıkıyor . Özellikle yapıyorum , bu pileleri seviyorum .Daha önce aynı yöntemi burada da  uygulamıştım . Ayrıca düşük kollu bluz modeli  normal tişört kalıplarından daha çok hoşuma gidiyor. Kendimi daha rahat hissediyorum .Kol ve etek ucunda  bant dikişini uygularken  yaka ağzını ise iyice oyup , içine bastırıp diktim. 



Özellikle belirtmek istiyorum ki ben bu bant dikişleri tüm penye ve jarse gibi ince kumaşların hepsinde yapıyorum . Bu yöntem kumaşı topluyor hemde sarkmasını engelliyor. Zig zag dikişi ise sadece iç dikişleri temizlemek için kullanıyorum.  



Biraz da bizden bir kaç kare diyoruz ve herkese keyifli hafta sonları diliyoruz :)







8 yorum:

  1. İkinize de çok yakışmış. Güzel günlerde kullanın. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNE SAĞLIK GÜLEREK GİYİN :))KIZI ANNESİNDEN DAHAMI GÜZEL GELDİ BANA:))MAŞALLAH YERİM BEN O GÜZELLİĞİ...ALLAH BAĞİŞLASIN SANA YAVRUM:))GÜZEL GÜNLER YAŞAYIN

    YanıtlaSil
  3. Guzel paylasim icin teşekkürler.
    Anne kiza maşallah..

    YanıtlaSil
  4. Naz ne kadar büyüdü maşallah siz hep aynısınız size de maşallah😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkür ederim :) evet çok hızlı büyüyor ama bende yaşlanıyorum .

      Sil