12 Şubat 2016 Cuma

Diktiklerim : Deri - Leopar Çanta


 Uzun zamandır detaylı bir çanta dikmiyordum.  Tay tüyü desenli leoparı önceki yıllarda çok kullanmıştım .  Siyah deriyi ise bir önceki yazımda yer alan kloş etekten kalan parçalardan diktim. 



                                                       Leoparı sadece çantanın ön kısmında kullandım  .



                              Çantanın kulak kısımlarını bu çantada daha geniş tuttum  .



                 Astar olarak yine siyah kapitone  , çantayı daha sert tutmak için eva kullandım .




 Çanta saplarının içine babamın kendi tasarım işlerinde kullandığı mavi plastik bir malzemeden yararlandım .Ama eski bir kemer de   bu işi  görebilir. 




                Aksesuar olarak versace logo ve saplarda bulunan altın varaklı düğmeleri kullandım. Bu çantada fermuar yerine magnetik çıt çıt kullandım. 


                          Önceki yıllarda paylaştığım  deri çanta dikimleri için buraya ve buraya bakabilirsiniz.

                                                                instagram / yasemin_uzunoglu




1 yorum:

  1. Çok keyifli bir çalışma olmuş. Eline sağlık. Güle güle kullan. Kıyafetlerine çok uyumlu olacak...

    YanıtlaSil