7 Şubat 2016 Pazar

Diktiklerim : Deri Etek -2


 Geçen sene  yine buna çok benzer bir  deri etek   dikmiştim. Ama o eteği kız kardeşime kaptırınca geçtiğimiz günlerde kendime bir tane daha diktim.



Yalnız bunun kumaşı bir öncekine göre daha mat ve biraz daha likralı. Yine içinde ince bir astar , belinde de kalın kemer lastik var. Görmüş olduğunuz gibi etek ucunda dikiş yok .Geçen sene dikmiş olduğum etek için  buraya bakabilirsiniz. 


                          Kumaş kendinden astarlı olunca dikmekte bir o kadar zevkli ve kolay oldu  .


 Bu siyah şifon bluzu buradan hatırlayabilirsiniz.  Uzun halini çok rahat kullanamadım bu yüzden  boydan kesip bluza çevirdim. 


 Çizmeler ise  dresslily ' den .  Normalde 39 numara giyiyorum ama ben 41 numara sipariş verdim ve tam oldu .Şimdiye kadar gelen ayakkabılar içinde en kalitesi bu oldu  .Buradan  bakabilirsiniz. 


Bu deri kumaştan iki metre almıştım , şimdilerde kalan parçalarından da çanta dikiyorum .
Onlarda en kısa zamanda inşallah  yine burada olacaklar.

deri yelek -  hediye 

siyah şifon bluz - ben diktim 

deri etek -  ben diktim 


ayakkabı -  DRESSLİLY



                                                            instagram / yasemin_uzunoglu





1 yorum:

  1. Eteginiz çok hos olmuş.Gule gule giyin. Takibe aldim.ben de beklerim.guzelisleri.blogspot.com

    YanıtlaSil