8 Aralık 2015 Salı

Diktiklerim : Siyah Peluş Çanta


Geçtiğimiz günlerde Bursa ucuz kumaş pazarından aldığım ve instagramda da paylaştığım  kalın peluş kumaşla istediğim minik bavul çantayı diktim. Dikerken gerçekten kriz geçirdim .Daha öncede çok peluş kumaşlarla çalıştım ama bu kadar kötü dağılıp evin her  yerine yapışan bir kumaş daha görmemiştim.  Kalan parçalardan çizme süslemek istiyordum ama sanırım balkon dışında başka hiç bir yerde o kumaşı kesemiycem :(


Kumaşı kesip biçerken ne yazık ki fotoğraf çekme şansım olmadı. Ama körüklü  iki parçalı olarak çalıştım bir benzerini  burada anlatmıştım. Yalnız bu kumaş çok tüylü olduğu için körük kısmı pek belli olmuyor . Çelik   altın sarısı fermuar , kırmızı astar  ve ilk defa çanta telası kullandım . İçine de minik bir fermuar diktim. Peluş her ne kadar kalın dursa da arka kısmı düz olduğu için gayet rahat diktim. Saplarını da yine kendim yapıp zımbayla sabitledim. 





                                    Siyah tuniği geçtiğimiz kış ben dikmiş ve ilk burada paylaşmıştım .






     Sevgili fotoğrafçım Naz'a bir teşekkür daha :)

                                                                                       Sevgiler :)


                                                                       instagram/ yasemin_uzunoglu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder