14 Aralık 2015 Pazartesi

Diktiklerim : GRİ TRİKO ( BAYKUMAŞ )



Geçtiğimiz günlerde BAYKUMAŞTAN yine çok güzel kumaşlar geldi . Mevsim gereği siparişlerim triko ve biraz daha kalın kumaşlar oldu. İlk olarak trikoda en sevdiğim düşük omuzlu geniş yakalı bu modeli diktim. Bir gecede dikip hafta sonu yani dün hemen giydim :)



Düşük kollu olarak biçtiğim kumaşın yakasına oldukça geniş ikiye katlanmış bant biçiminde bir parça ekledim. Bu bandın eni mutlaka yaka ağzı ile eşit ölçüde olmalı. Daha sonra yine etek ve kol ağzını yine  bant ile çevirdim .Trikonun yakası 2. ve 3. resimde gördüğünüz gibi iki türlüde kullanılabilir. Ama ben yakayı açarak kullanmayı daha çok seviyorum .


 Triko kumaş ince olduğu için biraz iri gösterdi ama kumaşın kalitesini çok sevdim  .Tüylenmez , parlak bir dokusu var. Elimde bu kumaştan biraz daha var onuda Naz' a astarlı olarak dikmeyi düşünüyorum.


                                                          Penye  ceket ise ROMWE '  den . 



                                                          Detaylara buradan bakabilirsiniz.




                                                         Keyifli ve mutlu bir hafta  olması dileğiyle :)

çanta  /   ben diktim
kemer /  ben yaptım  - dıy
dalgıç streç pantolon   /   ben diktim (eski)
triko  -   ben diktim  /  BAYKUMAŞ
siyah penye ceket  /  ROMWE


                                                                        instagram / yasemin_uzunoglu


2 yorum:

  1. Maşallah size Yasemin hanım , kesmeyle dikmeniz bir oluyor. Çok şık olmuş, güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , çok pratik bir şey zaten fazla vaktimi almadı :)

      Sil