1 Aralık 2015 Salı

Diktiklerim : Dalgıç Kumaştan Çizgili Kloş Elbise

Geçtiğimiz yaz instagramdan bir kumaş satış sayfasından aldığım bu kumaş dikmek uzun zamandır aklımdaydı. Soğuk bir dalgıç kumaş olduğu için nasıl bir model olması konusunda oldukça kararsız kalmıştım. 


Sonunda yine dönüp dolaşıp kloş elbiseye karar verdim. 


Kendi bluz kalıbımı kullanıp alt kloş etek kısmını verevden  kestim. Çizgilerin yan düşmesini özellikle tercih ettim. Astar olarak da çok ince  beyaz bir  penye kullandım .


        Bant dikişini sadece yaka kısmında kullandım .Beyaz bant ise çizgili kumaşın ters yüzü .




                                                   Aksesuar olarak  çantama uygun  beyaz bir kemer taktım. Kumaş olarak dalgıç kumaş yerine daha ince bir kumaş kullansaydım sonuç çizgili bir desende facia olabilirdi bu kumaşların kesinlikle toparlayıcı özelliği var , soğuk  olmalarına rağmen dalgıç kumaşları seviyorum :)



                                                       
                                                                                     Sevgiler  :)

                                                                   instagram / yasemin_uzunoglu




2 yorum:

  1. Cok harika olmus yasemin hanim.. cok yakismis masaAllah. Galiba kjmasa bu modelden baskasi da gitmezdi... sahane! Guzel gunlerde giy camim. :)

    YanıtlaSil