6 Kasım 2015 Cuma

GERİ DÖNÜŞÜM : Namazlıktan Uçuş Uçuş Şifon Elbise Yapımı

Üzerimde görmüş olduğunuz siyah uzun şifon aslında kayınvalidemin kendisine namazlık olarak aldığı ama dar geldiği için giyemediği,  uzun zamandır dolapta bekleyen bir elbisesiydi. Sen bir şekilde değerlendirirsin diyerek elbiseyi yaklaşık on gün önce filan  bana getirti.  (Zaten çok gözüm kalmıştı , o getirmese ben isteyecektim )



Elbise astarsız ve çok uzundu. Daha spor bir hale çevirmek için ilk yaptığım işlem etek uçlarını aynı burada yaptığım gibi  asimetrik olarak kesmek oldu .   Elbisenin içine nasıl astar yapabilirim derken aklıma bu elbiseyi tunik olarak kullanırım içine de ince bir tayt giyerim demek oldu . Normalde taytımı gözükmemesi gerekiyor ama fotolarda çıkmış :)  Sanırım bu astar işine başka bir çözüm bulmam gerekecek . Üst kısıma hiç dokunmadım , elbiseyi kemerle kullanmak istediğim için yanlardan daraltma filanda yapmadım .Dökümlü hali çok hoşuma gitti.



Elbisenin kolları ispanyol kol gibi çok genişti , onları da daraltıp kol ağzını  bebek lastiği ile büzdüm.


Pembe leopar portföyüde ben dikmiştim , eşimin aldığı pembe şapkayla beraber özellikle kullanmak istedim. 









        Mutlu sonla biten bir geri dönüşüm hikayesi ile  hepinize  keyifli bir hafta sonu dilerim :)



Siyah şifon elbise  -   geri dönüşüm /  ben yaptım 

pembe leopar portföy  /  ben diktim 

pembe şapka  /   hediye






7 yorum:

  1. çok güzel olmuş size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş bayıldım :-))

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel bır gerı donuşum olmuş hayal gucunuze hayran kaldım ozellkle kumaşı çok güzelmış elbsenın

    YanıtlaSil
  4. Ayy maşallah size harikasınız :)

    YanıtlaSil
  5. Küçük dokunuşlarla harika bir kıyafet çıkmış ortaya. Ellerinize sağlık, size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil