26 Ekim 2015 Pazartesi

DİKTİKLERİM : Siyah Zımbalı Bavul Çanta

Büyük bir özveriyle yapıp , zımbalarla süsleme sırasında  parmaklarımı da diktiğim bavul çantamı dün ilk kez taktım . Nazın yedek kıyafeti , cüzdan , telefon , kocaman bir makyaj çantası ile içine rahat rahat sığdığım çantamla mutlu mesut ,tiyatro dolu bir  pazar günü  geçirdik. 


    3 yıl önce bu çantanın bir benzerini kız kardeşim pazardan 6 tl ye almış ve ben o çantayı parçalanana kadar kullanmıştım .O döneme ait fotoğraflar silindiği için ne yazık ki linkini veremiyorum. Eski çantayı tüm dikiş yerlerinden söküp aynı burada bahsettiğim kamuflaj çanta gibi körüklü olarak diktim .Tek farkı  bu çantanın  fermuarlı ve fitilli olması . Fitil ve bazı dikiş yerlerini ayakkabıcıya yaptırdım .İçinde tela ve çok ince bir saten astar var, herhangi bir cep yada göz yok .Çantanın üst kısmında ise tay tüyü kumaş var .Biraz uğraştırıp , vakit alsada ( özellikle ayakkabıcıda bekleme kısmı )  tam istediğim gibi oldu .  Bu arada ustamın başında beklerken inanılmaz şeyler öğrendim , zaman içerisinde mutlaka paylaşıcam :)


Çanta üzerinde kullandığım tüm malzemeler evde vardı . Taşlı düğme , zincir ,kullanmadığım küpeler çok işime yaradı . Zımba olarak ise arkadan geçmeli tırnaklı zımbaları kullandım .Çantanın üst yanlarına ise iki adet zincir diktim. 



  Çok belli olmasa da yine üzerine taş işlemeler yaptığım kot ceket shein ' dan . Ceket geçen sezondan.  Kot ceket süsleme ile ilgili postum ise  burada


 Babet insanı olan ben  yine kendi rahatıma göre bir ayakkabı buldum . Ayakkabı ilk kez alışveriş yaptığım YOİNS ' den . Detaylar  burada. 




çanta  -   ben yaptım 

kot ceket  /   SHEİN 

Ayakkabı   /   YOİNS 


                                                                                        Mutlu haftalar  :)


                                                                          instagram /   yasemin_uzunoglu
   


3 yorum:

  1. O babetlerde süsleme yapmak için gayet uygun bence. Bavul çanta çok güzel olmuş ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Çok yatlı olmuş Yasemincim, ığraştığına deymiş. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil