20 Eylül 2015 Pazar

Yazın Dik Sonbaharda Giy ( Pembe - Gri sweatshirt 2 )

Yazın büyük bir zevkle diktiğim gri -pembe 
  sweatshirtü takip edenler bu yazımdan hatırlayacaktır. O zaman yazlıktaki imkanlardan dolayı üzerine fermuar dikememiştim .Geçenlerde üzerindeki pembeye   uygun  bir fermuar bulunca hemen dikip hafta sonu akşam saatlerinde  giydim .


Sonunda  içinde  gerçekten çok rahat ettiğim bir skinny jean bulabildim. Eğer sizde benim gibi düşük bel kot sevmiyor ve esnek kumaşıyla çok hafif olsun diyorsanız  buraya mutlaka bir  göz atmanızı tavsiye ederim. 



           Uzun salaş hırka ve kapüşonlu kimono dikişleri yolda , bu sonbahar  biraz spor geçecek gibi Maksi etekler beni biraz özlesin  :)


                                                                     Keyifli ve mutlu bir hafta olsun :)

                                                    gri  -  pembe  kapüşonlu sweatshirt /    ben diktim
   
                                                                      koyu mavi skinny  jean  /   SHEİN



                                                                     instagram /  yasemin_uzunoglu 



1 yorum:

  1. Aiiiyyy Merhabaa :))) Sizi yeni keşfettim. Biraz önce :) Çanta dikimlerini araştırıyordum netten denk geldim ve kızdım kendime nasıl daha önce görmem diye :( Ama geç olsun güç olmasın :)) Bİraz baktım yaptıklarınıza hay-ran-kal-dım :) Takibimdesiniz artık iyi çalışmalar ♥♥♥

    YanıtlaSil