4 Eylül 2015 Cuma

Puantiye

Yaşım kaç olursa olsun puantiyeli bir şeyler giymekten asla  vazgeçmeyeceğim .Bana inanılmaz bir enerji veriyor . 


Henüz 36 beden olamasamda  ısrarla bu kabarık etekleri giymeye devam ediyorum . 
Etek  için  detaylar  burada 


    Etek desenli  gömlek  de desenli olunca  kombinim haliyle biraz rüküş oldu.  
Bu seferde böyle olsun napalım  :)


                                                                  Mutlu  bir hafta sonu olması dileğiyle

         puantiyeli  gömlek  -   Adil Işık
         etek  -  romwe


                                                                              instagram  / yasemin_uzunoglu



7 yorum:

  1. Hatırlıyorum sizin birde bir sürü leoparı kombinlemişliğiniz vardı. Inanın bu halinizle bile işte benim stilim kızlarından çok daha şıksınız. Puantiye iki sezondur benimde tercihlerim Arasında. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Enerjin de bana enerji veriyor.Gözüm gönlüm açıldı::))

    YanıtlaSil
  3. Harika .bende bloğuma bekliyorum. www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil