20 Temmuz 2015 Pazartesi

Çizgili Maksi Hırka

Ayvalıktaki kumaşçımdan aldığım penye - jarse karışımı son derece hafif tiril tiril olan çizgili kumaştan uzun , rahat bir hırka daha  diktim. 


Düşük kollu olarak pratikten biçtiğim bu hırka  için bir bluz kalıbımı kullandım .


Hırkanın kol ağzı dışında hiç bir yerinde bant yok . Ön gövde kısmında da kumaşı içine kıvırıp diktim . Kumaşım bu işlem için gayet uygundu . Hırka içinde herhangi bir oyuk yapmadım ,  omuzdan aşağı dümdüz iniyor. 


                      Parça kumaş olarak satın aldığım bu hırkanın maliyeti ise sadece 5  TL  :)


               
                                                                                    sevgiler

                                                                  instagram / yasemin _uzunoglu




4 yorum:

  1. merhaba Yasemin hanım sizi bir kaç ay önce kloş etek nasıl dikilir diye araştırırken tesadüfen buldum o günden beri bende bağımlılık yarattınız harika işler çıkarıp bir çok dikiş severe ilham oluyorsunuz bende size özenip bir dikiş makinesi aldım ama size sorularım olacak mail atsam cevaplayabilirmisiniz biliyorum tatildesiniz ama bir şansımı denemek istedim( nurcan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi sorabilirsiniz ama genelde mailleri gece cevaplıyorum , yardımcı olmaya çalışırım

      Sil
  2. Emeğinize sağlık her zaman ki gibi çok hoş:)

    YanıtlaSil