29 Haziran 2015 Pazartesi

Son Birkaç Gün

 Bu yaz için Naza pek  hazırlık yapmadım  çünkü geçen yaz o çok  kadar dikmiştim  ki bu sezonda onları giymeye devam ediyor.  Etek boylarındaki   kısalma ve belden  daralma dışında pek bir değişiklik  yok . Üzerindeki neon elbiseyi ilk burada paylaşmıştım .


Neon elbise gibi civciv desenli tulumuda yine baykumaştan. Geçen sene günlük hayatta giydirdiğim tulumu bu yaz da plajda giydiriyorum .Sipariş verirken baykumaşın bebek ve çocuklar için özel satılan penyelerine mutlaka bir göz atıyorum .Hemen pamuklanma yapmadığı gibi , canlı renklerini de uzun süre koruyor .Sürekli soranlar için bu fotoları özellikle eklemek istedim. 



 Bu sene Ayvalığa gelirken kendi dikiş makinemi getirmedim. Çünkü sürekli uçakta  taşımaktan artık yıpranmaya başladı .  Annemde ben gelmeden A101 den singer promise 1408 olanını yani benim dikiş makinemin bir alt modelini almış . Bir iki kez bir şeyler diktim , gayet iyi gözüküyor :) 


      Bu son üç dalgıç kumaşı yine internetten sipariş verdim . En kısa zamanda dikilecekler arasında !


 Spora ve eliptik bisiklete  devam . Bu alet baya eski yaklaşık 12 sene önce almıştım .O zamanlar evde fazla yer yok diye anneme vermiştim o da sağ olsun kimseye vermeye kıyamamış ve bir köşede saklamış .Antalyadaki düzenimi bozmadan günde 1 saat yine olarak aynı şekilde tatilde de devam ediyorum :)


 Naz bu sene artık iyice büyüdü ve bende kendi yazlığımız dışında olan  farklı  mekanlarda da   rahat etmeye başladım . Bu sene artık iki kanki gibi takılıyoruz , bu durumdan hiç şikayetçi değilim her zaman diyorum bir annenin en iyi arkadaşı yine  kendi kızıdır . 


                   Antalya da sipariş verip elime bir kaç gün önce ulaşan kaplan desenli bu  elbise buradan. 


Özellikle yazlıkta giymek için sipariş vermiştim . Kumaşın şifon olmasına rağmen çok rahat ettim. 
Ayrıntılara buradan bakabilirsiniz. 


                                                                                   sevgiler  :)

                                                                  instagram / yasemin_uzunoglu



4 yorum:

  1. merhabalar yasemin hanım hepsi çok güzel gözüküyor sizde öyle. buarada bu dalgıç kumaşları hangi siteden sipariş veriyorsunuz çünkü dalgıç kumaş adı altıda yok yada ben bulamadım. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. harikasınız Yasemin hanım hatırlarsanız sizinle Akçayda karşılaşmıştık resimlerinizden çok daha sıcak ve güzelsiniz sevgiler Billur , çiğdemin annesi

    YanıtlaSil