10 Haziran 2015 Çarşamba

Haftanın Dikişleri

 Ne zamandır renkli bir şeyler dikmiyordum .Haftaya doğum günü  kızı olarak farklı bir elbise giymek istedim . Şimdilik üst parçasını diktim alt  kısmının sadece etek  ucu  bastırma işlemi kaldı  .Bu rengi bulana kadar baya bir gezdim ama tam istediğim pembeyi çok şükür ki bulabildim :)


 Bir önceki yazımda paylaştığım  romwe  beyaz elbise artık bir etek oldu . Beyaz astarı ve beyaz kalın lastik kemerini de ayarladım . En kısa zamanda yeni haliyle burada olacak .



Bu yazımda paylaştığım fırfırlı kol detaylı bluzdan bir de siyah tüllü olanını  diktim .İç astarında yine siyah penye kullandım .


                                  Kol kısmında fikrim değişmezse hazır güpür kullanmayı düşünüyorum .

                                                                                    Sevgiler  :)

                                                                   instagram / yasemin_uzunoglu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder