23 Mart 2015 Pazartesi

Siyah - Beyaz

Fotoğraf çekmeyi çok sevsemde bazen benim için gerçek anlamda  eziyete dönüşebiliyor. Özellikle yalnız olduğum günlerde zaman ayarlayıcısı ile  fotoğraf çekmekten  hiç hoşlanmıyorum zaten çoğunda da   ışık ve güneşi ayarlamadığım için   başarısız oluyorum


                            Hele birde etrafta size uzaylıymış gibi bakan tipler varsa , vay halinize !  Sanki fotoğraf değilde film çekiyormuşsunuz gibi dönüp dönüp bakmıyor mu o ablalar , hepsine söylene söylene dönüyorum  bende eve :)


Sağ olsun eşim  yardıma ihtiyacım olduğu günlerde fotoğraflarımı çekiyor. Onun çektiği fotoğrafları ayrı bir seviyorum , benden çok daha başarılı olduğu kesin  :)  


beyaz pantolon -  ben diktim
deri yelek - hediye ?
beyaz çanta - ?
siyah gömlek -ROMWE



3 yorum:

  1. ayy Yasemin o kadar tatlısın ki ne güzel ifade etmişsin duygularını, seni çok iyi anlıyorum mesleğim gereği bazen dış cephe ve bina çekimi yapıyoruz o bakışları iyi bilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Banada cok oluyor tuhaf oluyorum kasiliyorum cogu zaman ... :)

    YanıtlaSil