16 Mart 2015 Pazartesi

Sheinside Alışveriş Sitesinden Altı Üründen Birini Seç Çekilişi

Baharın yaklaşması ile ardı ardına çekilişler başlamışken sevgili sponsorum sheinside da sizler için güzel bir hediye paketi hazırlamış. Ayrıca bu çekilişte istediğiniz altı üründen birini seçebiliyorsunuz.İşte ürünler ,











Katılım şartları
Buradan siteye üye olmanız
ve bu postun altına mail adresinizle beraber beğendiğiniz ürünü yazmanız yeterli olacaktır. .Adsız yorumlar geçerli değildir. Çekiliş süresi 1 haftadır . Herkese Bol şans :)




40 yorum:

  1. Merhaba siteye uyeyim 1 nolu siyah kaban tercihim
    Sevilay Hamarat
    mynediefenthal@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    GFC de ozlemm adıyla takipteyim.
    Siteye Özlem Karataş adıyla aşağıdaki mail adresimle üyeyim.
    1 nolu siyah kabanı beğendim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Yasemin Hanım sizi uzun süredir büyük beğeni ile takip ediyorum ilk yorumuda ben yapayım istedim çünkü ilk defa bir çekilişe katılasım geldi :)
    Mail adresim Terzicaylak@gmail.com
    Beğendiğim ürün ise 5. Siyah Denim Pantolon
    Sayfamda sizide görmek isterim.Şimdiden emeğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar :)

    Siteye ysmnmrt2010@hotmail.com adresimle üyeyim.
    4 numaraya bayıldım :)

    Nurgül Karış.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    4 numaraya bayıldım...

    worldsameworld@hotmail.com adresyle üyeyim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Yesil elbiseye bayildim 6 numara M beden
    Halise hardaloglu
    halise.hardal@gmail.com
    Uyeyim begendim
    Tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    GFC: limonlu kek
    Siteye: gozdelole@ymail.com adresiyle üyeyim beğendiğim 3 numara

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, 1 numarayı çok beğendim.. :))
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. merhabaaalar ben symcouture@gmail.com ile üyeyim
    ve 2. numarayhoşyi istiyormm :-)
    Seyma Acar

    YanıtlaSil
  10. Selam.. svmfhsvm2013@gmail.com adresi ile uyeyim 1 nolu hediyeye talibim

    YanıtlaSil
  11. mrb ben 1 nolu kaban için katıldım. zubeydeakkoyun@yahoo.com mail adresiyle üye oldum

    YanıtlaSil
  12. merhabalar, asulti2000@yahoo.fr adresiyle siteye uyeyim.
    1 nolu kaban sectigim urun

    YanıtlaSil
  13. elysione@hotmail.com 6 numarayı istiyorum

    YanıtlaSil
  14. Merhaba
    fisunnezihe@gmail.com
    1 numarayı beğendim

    YanıtlaSil
  15. irepcaan@gmail.com
    1- siyah kaban tercihim

    YanıtlaSil
  16. seher_uu@hotmail.com ile üyeyim
    1 numara tercihim

    YanıtlaSil
  17. merhaba pinarsakincalgan@gmail.com mail adresim. Ben de herkes gibi 1 numarayı beğendim

    YanıtlaSil
  18. 1 numarayı isterim
    nazanimzali@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. merhaba ,
    1 numaraaaa çokk hoşş
    siteye nurten yıldırım adıyla üyeyim
    nrtn.yldrm@gmail.com
    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  20. gfc:gülçin karaağaç
    1 numara
    siteye üyeyim
    gul_cin_260@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Merhaba siteye uyeyim 1 nolu siyah kaban tercihim
    selda çengel
    selda0785@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Merhaba
    gfc hatice tokmak
    facebook hesabımla üye oldum
    mail adresim htokmak10@hotmail.com
    1 nolu siyah kaban
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Merhaba siteye uye oldum 1numaraya bayildim isilandisik@gmail.com isik oguz

    YanıtlaSil
  24. 6 numara yeşil elbise siteye üye oldum aksuselda84@hotmail.com selda aksu

    YanıtlaSil
  25. Hepsi çok hoş ama şansıma olursa 1 olur inşallah sevily85@mynet.com

    YanıtlaSil
  26. merhaba,
    nurselt@mynet.com ile üyeyim. 1. ürün çok şık

    YanıtlaSil
  27. Merhaba Aysel Çetik
    ayselcetik@gmail.com
    3 numara olur

    YanıtlaSil
  28. leyla sağlam
    leylaak20@hotmail.com
    kaban tam tarzım ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  29. merhaba
    elifbayrammm@gmail.com
    1 numaralı hırka (xsmall)

    YanıtlaSil

  30. Merhaba
    Gfc: umut sukran
    Seçimim 1 numaralı siyah kaban
    Sevgiler …
    umutsukran22@gmail.com dan üyeyim
    Umut Sukran

    YanıtlaSil
  31. mrb ben 3 nolu için katıldım. muminealak@gmail.com mail adresiyle üye oldum
    mumine alak

    YanıtlaSil
  32. gfc:döndü ilçin
    siteye üye oldum
    dondu_2600@hotmail.com
    1 numara

    YanıtlaSil
  33. gfc g+ ayse gul siteye üyeyim
    aysegul574331@gmail.com
    1 numara

    YanıtlaSil
  34. Merhaba yasemin, 1numaralı kabana talibim. Keyfisibel@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. merhaba ben fatma avci
    favci765@gmail.com
    3 nolu ürün

    YanıtlaSil
  36. mediha yıldızoğlu
    medusyildiz @gmail.com
    1 numaralı ürün siteye üyeyim

    YanıtlaSil
  37. merhaba
    1. numarayı seçiyorum
    ecefobi@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  38. kullanıcı adım ecefobi

    YanıtlaSil
  39. merhabalaar üye oldum tercihimde 6.yeşil elbise hepimiz için bol şanslar dileriim cerkez_kizi_seray@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Siteye üye oldum.1. No'lu kafanı beğendim
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil