26 Mart 2015 Perşembe

Naza Yeni Bluz ve Baykumaştan Gelen Son Kumaşlar

 Siyah , beyaz ve pembenin uyumunu hep çok sevmişimdir .Bir çok yerde kullandığım bu renkleri ilk kez Nazda denedim. Kaz ayağı desenli kumaşı  halen dikiş odamda bitirilmeyi bekleyen bir ceketin dikiminde kullanmıştım. Kalan parçalar yine Naza kısmet oldu.


 Yaka , kol ve etek ucu bandında  pembe penye kumaş kullandım.


Naza bluz dikiminde kullandığım kalıplar artık küçük kaldığı için son giydiği tişörtlerden birini dikiş yerlerinden söküp mulaj kağıdına aktardım. Bu kalıp sayesinde hiç provasız bluzu dikebildim .  


                                                      Pratik çocuk bluz dikimi için buraya bakabilirsiniz.


Geçtiğimiz günlerde baykumaştan yeni kumaşlarım geldi. Pembe  desenli penye , siyah beyaz minik puantiyeli kumaşı  ve son sırada yer alan somon danteli  Naz için sipariş vermiştim . İkinci sırada yer alan gri kırçıllı kumaştan ise  rahat salaş bir pantolon dikmeyi düşünüyorum  , muhtemelen bir sonraki yazımda blogda olur :)


                                                                instagram  / yasemin_uzunoglu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder