30 Mart 2015 Pazartesi

Hello Kitty Desenli Kimono

Nazla aramıza giren hello kitty desenli kumaşı Bursa kumaş pazarının resmi   instagram hesabından sipariş vermiştim . Tabi ilk olarak Nazı düşünerek kumaşı istemiştim ama kargom geldiğinde bu kumaşın pek çocuk için uygun olmadığını  gördüm çünkü ben kumaşı pamuklu bir poplin beklerken kendisi şifon - krep çıktı :)


 Bu durumdan şikayetçi değilim  tabi inanılmaz güzel ve çok keyifli bir kumaştı . Pratik bir kimono dikimi içinde süper oldu :)


Kalıp  olarak  sheinside .com  dan  aldığım siyah şifon  bir kimoyu kullandım. Pratikten düşük ve yarasa kol  olarak biçtim . Ön tarafından baktığınızda göğüs kısmında hafif bir oyuntu varmış gibi dursa da aslında aşağıya doğru dümdüz iniyor yani hırka dikiminde yaptığım o oyuntu  burada yok ! En güzelide bu kalıpta biye ve banda gerek kalmadan tüm kenarları içine kıvırıp diktim sonrada bir güzel ütüledim .Naz bu duruma biraz bozulsa da kalan parçalardan ona güzel bir saç bandı yapıp gönlünü aldım :)


                                    Kalıp olarak kullandığım siyah kimono için buraya bakabilirsiniz.


Yine aynı siteden sipariş verdiğim yeşil desenli kimono ise burada
Bu kimonoyu kayınvalidem çok beğenmişti , fotoğrafını çektikten sonra ona hediye ettim zaten  :)


Yine de en çok kendi diktiğim kimonoyu  sevdim , baharda nasıl keyifle giyerim şimdi :)

Güzel ve bol güneşli bir hafta olması dileğiyle .


yeşil çiçekli kimono -  sheinside

siyah şifon kimono   -sheinside

hello kitty kimono  -  ben diktim


                                                                instagram /yasemin_uzunoglu



3 yorum:

  1. Hepsi güzel ama ben de en çok sizin diktiğinizi beğendim.Çok şirin ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. keşke dikiş kısımlarını daha ayrıntılı gösterme şansınız olsa yeni dikişe başlayan ben için çok daha açıklayıcı olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski yazılarıma bakarsanız bir çok dikişin çok ayrıntılı fotoları var zaten ama bir sonraki kimono dikişini koyarım :)

      Sil