5 Mart 2015 Perşembe

Gömlekle Kazak Boyu Uzatma

Kot veya pantolon üzerine giyilen minicik , boyu kısa kazaklarla oldum olası  pek  aram yoktur. Özellikle çocuk sahibi olduktan sonra daha rahat ,tunik tarzı kazaklar ilk tercihlerim arasında   yer almaya başladı. Çok severek aldığım bu kazağımı boyu kısa olduğu için pek kullanamamıştım.Küçük bir dikiş işlemiyle rahatlıkla giyilebilecek hale geldi.



 Uzun süredir dolapta bekleyen giymediğim bir gömleğin  alt kısmını kesip kazağımın etek ucuna diktim.Aynı cinsten bir triko bulmam biraz  zor olacağı için gömlek fikri daha çok aklıma yattı.


Aslında çok basit bir dikiş projesi  ama fikir olması   açısından paylaşmak istedim . Daha ince triko ve penyelerde tül,dantel ve şifon tarzı kumaşlarda tercih edilebilinir.Elimdeki işleri bitirir bitirmez  hemen ince tül ve kumaşı birleştirip aklımdaki bluzu dikmeyi planlıyorum.








Bunlarda netten bulup beğendiğim şifon detaylı trikolar. Hazır bahar yaklaşmışken böyle uçuş uçuş parçalar süper olur diye düşünüyorum :)


                                                  Zımba ve zincir detaylı kazak ise buradan
                     
                       
siyah kot - zara
kahverengi çanta eski - ben yaptım / dıy
siyah zımbalı kazak /dıy  - buradan 

                                                                         instagram  / yasemin_uzunoglu


5 yorum:

  1. çok kullanışlı olmuş dolapta bekleyen belki de hiç kullanılmayan iki parça değerlenmiş bence süper fikir

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir fikir doğrusu çok beğendim hatta yakasını bile ekleyip sanki içinde gömlek varmış gibi yapılabilir bence. buarada banada beklerim.
    www.hobikutum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok kullanışla bir dönüşüm olmuş sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. Genelde tayt giyen biri olarak bana harika bir fikir verdiniz artık kazaklarımı da taytlarla kombinleyebileceğim çooook teşekkürler Yasemin hanım.

    YanıtlaSil
  5. Çok şık ve kullanışlı olmuş,eline sağlık,güle güle giyin..

    YanıtlaSil