6 Ocak 2015 Salı

Zımbalı Diy Çanta

 Çok sık gittiğim bir alışveriş merkezinden modelini ve deri kalitesini çok beğendiğim indirimde olan   bu siyah çantayı görünce hemen aldım . Aslında çantayı almamdaki en büyük etken evdeki zımbalar ve taşlı düğmeler oldu diyebilirim  :)



 Gördüğünüz gibi çanta ilk etapta oldukça sadeydi.


Aynı günün akşamı tv karşısında iki saatte filan aksesuarlarla süsleyip bu hale getirdim.  Üzerindeki ucu hafif sivri gelen zımbaları arkadan tırnaklı olarak kullandım. Taşlı düğmeleri ise iğne ile dikip çantaya sabitledim. Kullandığım chanel aksesuarlar ise bir zamanlar küpeydi , arkalarındaki klipsler kırılınca  onları da bu şekilde değerlendirdim.
            Daha önce buna benzer bir çalışmayı bu yazımda yer alan siyah bavul çantada da yapmıştım.



                                                                               Sevgiler  :)

                                                              instagram  / yasemin_uzunoglu



6 yorum:

  1. taşlı haliyle ne kada pahalı satıyorlar. peki o taşlı düğmeleri nerden aldınız.isteyince bulamıyorum. çok güzel olmuş. sevgiler
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taşlı düğmeleri büyük bir tuhafiyeden zımbaları ise Eminönünden almıştım

      Sil
  2. buğün sizden aldığım ilhamla bizde annemle evdeki siyah bir kumaş çantayı aplike ve düğmelerle süsledik , iyiki varsınız !

    YanıtlaSil
  3. Ben sizi dort seneden beri takip ediyorum ama hesabim olmadigi icin yorum yazamiyordum cok beceriklisiniz ayse

    YanıtlaSil