29 Aralık 2014 Pazartesi

SİYAH - PEMBE

 Kendi   dikip tasarladığım  çantalar benim için hep vazgeçilmez ve özel  olmuştur.Geçen hafta geçmiş yazılarıma göz gezdirirken gördüm ki son iki buçuk yıldır dışarıdan hiç hazır çanta almamışım. Kullandığım derinin kalitesi , iç ceplerinin rahatlığı ve kendi konforuma göre belirlediğim  çanta genişliğini de  göz önüne alırsak  sanırım uzun yıllar  yine  çok özel bir durum olmadıkça  oturup kendim dikerim diye tahmin ediyorum.


Yine kendi diktiğim bu şeker pembesi suni deri çantanın dikim detayları için bu yazıma bakabilirsiniz.


Pembe astarlı siyah trençkotum  son zamanlarda severek alışveriş yaptığım yine  uzakdoğu alışveriş sitelerinden birine ait.


 Trençkotu  çok sevmeme rağmen etek ucunda anlam veremediğim bir yamukluk , iç astarında ise sanırım kalıbından kaynaklanan bir kasma vardı.Astarı olması gerekenden çok kısa kesildiği için etek ucunu sürekli kasıp yukarı çekiyordu . Üşenmeden oturup tüm etek ucunu söktüm ve elimden geldiği kadar düzeltmeye çalıştım  .Trençkotun  farklı renkleri ve daha detaylı bilgi  için buraya bakabilirsiniz.
  

   Naza diktiğim panda desenli tayt  tahmin ettiğiniz gibi baykumaş.com  dan .  Deseni ve yumuşaklığından dolayı bu kış en favori parçamız :) 


 İçi pamuklu  scuba kumaştan diktiğim bu siyah streç pantolonu dikişe başladığım ilk sene dikmiştim .Dikiş hatalarıyla dolu olmasına rağmen her seferinde çok severek giyiyorum. Ucuz bursa kumaş pazarından aldığım bu kumaşa bir daha ne yazık ki hiç bir yerde rastlayamadım .


pembe çanta - ben diktim
siyah scuba pantolon - ben diktim
naz panda desenli tayt- ben diktim - baykumaş
siyah- pembe trençkot -    rosewe



   2015 umarım hepimiz için güzel ve hayırlı bir yıl olur , yeni yılınız kutlu hayalleriniz gerçek olsun !
                                                               2015 te görüşmek üzere :)


6 yorum:

  1. Tam da sizin renginiz:) çok da yakışıyor size bu renk.Kızınızı Allah bağışlasın annesi gibi çok güzel ve becerikli bir hanım olacak o da mutlaka.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar ve trençkotunla çok yakışmış, güle güle giy. Ailenle çok güzel bir yıl Olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Cantayi cok begendim ellerinize saglik

    YanıtlaSil