18 Aralık 2014 Perşembe

Romantik Dantel Tunik

Sheinside alışveriş sitesinden son gelen paketler arasında en çok bu dantel detaylı tuniği sevdim. Aslında bu parça elbise olarak tasarlanmış ama bu kadar kısa bir şeyi elbise olarak giyemeyeceğim için tunik olarak giymek en mantıklısı sanırım .Mankenin üzerindeki duruşuna bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayabilirsiniz :)



Elbiseyi özellikle XL olarak sipariş vermiştim , çünkü kollarda sürekli sorun yaşıyorum . Bu sefer tam istediğim gibi oldu yalnız bir iki makina ayağı içeriden girip küçük bir tadilat yapabilirim.



leopar clutch -  ben diktim
beyaz streç pantolon - ben diktim
siyah tunik - sheinside




5 yorum:

  1. Güle güle giy. Ama darlatırsan daha hoş duracak gibi sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet daraltma işlemini kesinlikle yapıcam

      Sil
  2. Çok çok yakışmış her şey olduğu gibi.mutlu günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  3. yasemın hanım ben pelüş hırka ıcın çekılıse katılmak ıstıyorum sıtenızı takıbe aldım bu arada bluz çok yakışmış!ıyı günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. Güzel bluz bende cok beğendim.

    YanıtlaSil