4 Aralık 2014 Perşembe

Benekli - Fuşya

 Son diktiğim scuba kumaştan benekli kapüşonlu ceketin dikim detaylarından bir önceki yazımda bahsetmiştim.


Fermuarı beyaz tercih ettim. Pantolon olarak ise hep aklımda olan fuşya rengi giydim.


Sakatlanan ayağım geç de olsa biraz kaynamaya başladı , ama sağlam olan ayağıma tüm vücudun ağırlığı bindiği için dizden aşağı korkunç ağrılarım başladı .15 gündür evden dışarı çıkamadım ,dikiş de olmasa epey moralim bozulacaktı .



Fuşya pantolon  - ben diktim
benekli kapüşonlu ceket - ben diktim

                                                                 instagram  /yasemin_uzunoglu




5 yorum:

  1. Çok güzel bir kombin olmuş güle, güle giyin.Acil şifalar diliyorum. Birde kemiklerin daha çabuk kaynaması için kelle paça çorbası, ilikli kemik suyundan çorba ve süt ve süt ürünleri önerirler. İnşallah sizede faydası olur. Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doktorumda ayni seyi söyledi ama içemiyorum ne yazik ki ;(

      Sil
  2. Hem bu kadar becerikli hem bakımlı hem şeker hem de barbie bebekler gibi güzel olunca kıskanılmamak göze gelmemek imkansız tabii:) maşallah size harikasınız.

    YanıtlaSil