18 Kasım 2014 Salı

Baba Kazağından Geri Dönüşüm

Uzun zamandır geri dönüşüm dikişi yapmıyordum . Ne yalan söyleyeyim bu şekilde yap ,boz ,uydur şeklindeki dikişleri daha bir seviyorum.


 Eşimin bir kaç hafta önce  bir dünya para verip  sadece bir kez giydiği gri trikosu   çamaşır makinesinde çekip küçülünce  artık giyilmez  duruma gelmişti. 


Bende trikoyu Naza değerlendirmek istedim. Etek ucu ve kol ağzındaki lastik ribanalara hiç dokunmadım , yakasını bant ile döndürüp kendi orjinal yaka patını da içten diktim.Sadece yarım saatimi aldı ,Son olarak da benim çok sık kullandığım payetli kumaşlardan bir kalp yapıp üzerine diktim.




baba bak ben senin kazağını giydim !


SEVGİLER :)




7 yorum:

  1. ya gercekten bayıldımmm hiç bu tarz seyler denemedim ama bir deneme yapıcam mutlaka kolay gorunuyor da yine de el becerisi istiyor :)

    YanıtlaSil
  2. harikasın müthiş kadın

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne güzel olmuş.ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. ay super olmus ellerinize saglik Sevgi

    YanıtlaSil