22 Ekim 2014 Çarşamba

Yarasa Kollu Siyah Hırka ve 1 tl lik Leopar Şal

 Çok kısa sürede diktiğim son  iki parçayı dün beraber kombinleyip fotoğraflarını çekebildim.Yeni diktiğim şeyleri hemen giymek  istiyorum havada çok güzeldi tüm gün üzerimdeydiler.


Çok sık diktiğim yarasa kollu bluzların  kalıbını bu kez hırkaya uyarladım.Genelde hırka kesimlerinde mutlaka önden bir hırka oyuğu yapardım bu sefer yuvarlak yaka olarak dikmek istedim.




Tüm yaka çevresine yine kendi kumaşından çift katlı bant geçerek döndüm. Üst kısmına da taşlı bir düğme diktim .Düğme için delik yapmadım sadece üzerine tutturdum .


Leopar kumaşım yine siyah triko gibi Ayvalık perşembe pazarından.Leopar kumaşı parça başı 1 tl ye almıştım. Çok kalın pamuklu bir viskon  .Kumaşı görür görmez aklımdaki tek şey uzun bir şal dikmek olmuştu ,normalde çok kalın, yünlü şalları pek kullanamam ama bu  tam istediğim gibi oldu ,   bu kış sık sık boynumda  olacak kendileri :)


Kumaşı ikiye katlayıp uçlarından diktim ve  tüm çevresinden düz bir dikiş geçtim.



beyaz kloş etek -  ben diktim
siyah yarasa kol hırka  - ben diktim
leopar şal - ben diktim

                                                       instagram/ yasemin_uzunoglu                                                      
                                                                          
                       
                                                        


4 yorum:

  1. Artik tum kiyafetlerinizi kendiniz dikiyorsunuz sanirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır aldığım parçalarda oluyor tabi ama artık büyük çoğunluğunu ben dikiyorum :)

      Sil
  2. Bir gun leopar desenini seveceğim sanıyorum. Senin üzerinde gördükce bir sempati oluşmaya başladı bile. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil