7 Eylül 2014 Pazar

Gömlek Yenileme ve Siyah Taşlı Portföy Çanta


Son dikiş projelerinden biri de bu tül kollu siyah gömlek ve bol aksesuarlı siyah portföy oldu.Aslında bu gömleğin bir benzerini  daha önce alışveriş yaptığım sheinside alışveriş sitesinden bende almıştım ama kolları  o kadar dar gelmişti ki  giymek nasip olmamıştı ,  bende takipçilerimden birine hediye etmiştim.


Sonra elime uygun bir gömlek ve likralı yumuşak bir tül geçince çok kısa bir sürede aynısını bende yaptım.



Dolapta uzun zamandır giymediğim klasik bir gömleğin kollarını dikiş yerlerinden kestim.



Tül kumaştan kollarını biçtim ve kol evine diktim.




Kol ağızlarını toplamak için yine siyah jarseden  bant yapıp  dikişi bitirdim.




Siyah çanta içinde 20 tane parlak , kararmaz düğmeler kullandım , yerlerini sabun kalemle belirleyip elimde diktim.



Aralarına da arkadan geçmeli  tırnaklı  zımbalardan  geçirdim.





İçi astarlı , fermuarlı oldukça geniş bir çanta oldu.



gömlek -  ben diktim
siyah deri çanta - ben diktim


Güzel bir hafta olması dileğiyle  

instagram /  yasemin_uzunoglu




4 yorum: