11 Ağustos 2014 Pazartesi

Çiçek Desenli Pantolon


Bu yaz hiç  olmadığım kadar renkli giyinmeye devam ediyorum , ama merak etmeyin siyaha dönüşüm çok uzun sürmez :)
Ne zamandır dikmek istediğim pantolon için güzel  bir kumaş bulunca hemen dikiverdim.Akşam biçtiğim kumaşı ertesi gün bitirmiştim.



Kalıbı burdanın 2014 / 02 ilkbahar - yaz pratik dikiş sayısına ait.Kumaş olarak Ayvalık pazarından aldığım likralı bir pamuk sateni  kullandım.   Kalıp üzerindeki yaptığım tek değişiklik cebi iptal etmek oldu. Belden kemerli ve modeldeki gibi fermuarlı diktim. Kalıbı 38 beden çıkarmama rağmen  oldukça büyük geldi , sonradan  iki makine ayağı daha içeri girip  daraltma işlemi yaptım.


Çok sevdiğim bu modelide kalıp dosyama ekledim. Kışın pantolon dikimi için ayırdığım bir çok kumaş odamda dikilmek üzere bekliyordu, muhtemelen bu kalıbı evirip çevirip kullanırım :)


                                                        HOŞÇAKALIN :))


22 yorum:

  1. çok şık olmuş kesinlikle!

    YanıtlaSil
  2. Siyah ve leoparsızda gayet güzelsiniz bence. Biraz daha sizi böyle değişik renklerde görmek isteriz.

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış Yasemin hanım , muhteşem görünüyorsunuz !

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık harika olmuş.

    YanıtlaSil
  5. çok şık olmuş bence ...ellerine sağlık.. siz Burdadaki mankenden daha güzel olduğunuz için daha iyi taşımışsınız...... :)

    YanıtlaSil
  6. mrb.blogunuza her gün mutlaka uğruyorum..her gün yeni bişey dikiyosunuz ne güzel..çok imreniyorum walla size..benim 49 günlük bir bebeğim var ondan fırsat bulup hiçbişey dikemiyorum..sizin diktiklerinize bakınca da çok imreniyorum walla..

    YanıtlaSil
  7. renkli olmak sana çok yakışıyor...
    devam et siyahta harika görünüyor ...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş elllerinize sağlık bence hiç siyaha dönüş yapmayın renkli giyinmekte size çok yakışıyor

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel olmus cokta yakismis .pelin

    YanıtlaSil
  10. bence siyah harici renklere daha sık şans verin, yakışıyor... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten hoşuma giden ton ve desenler olunca şans veriyorum tabi :)

      Sil
  11. Çok beğendim. Kumaş ayrı bir güzelmiş. Ellerine sağlık. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  12. Çiçek desenli pantolnlara uzaktan uzaktan çok severek bakıyorum da kendim giyer miyim hiç bilmiyorum . Çok hoşuma gitti sendeki duruşu da :) gülegüle kulan

    YanıtlaSil