29 Haziran 2014 Pazar

Yarasa Kollu Leopar Bluz ve Kumaşmanya


Kumaşmanya  online kumaş satış sitesinden  gelen  bu kumaşı dikmek için sonbaharı bekleyemedim. Kumaşı görür görmez bu leopar kesinlikle yarasa kollu bir bluz olmalı demiştim , iyikide öyle olmuş :)



Kumaşın cinsi dışarıdan buzzy- jarse gibi dursa da iç dokusu biraz da pamuklu .Sanırım  bu bluzu giymek için sonbaharı beklememe gerek yok , serin Ayvalık sahillerinde siyah bir şortla bile giyebilirim :)



                                           Bu bluzum hiç bir yerinde bant ,biye yok .Kumaş ince bir jarse olmadığı için esneme yapmadan tüm yaka, kol ve etek uçlarını içine bastırıp dikişlerini o şekilde tamamladım . Aynı modeli daha önce burada da  paylaşmıştım.



 
                                                          
                                          Yarasa kollu leopar  bluz ben diktim -  KUMAŞMANYA

                                                                                  Sevgiler  :)



2 yorum: