2 Haziran 2014 Pazartesi

PUANTİYE


Takip edenler puantiyeyi ne kadar çok sevdiğimi  iyi bilirler. Gerek hazır giyimde gerek kumaş olarak gördüğüm her puantiye  deseni toplar , eve getirim . Aslında bu likralı kalın penye kumaşı  karpuz kol olarak dikmeyi çok istemiştim ama kol kısmını bir türlü çıkartamadığım için düşük kol yaptım .Yakasını kendi kumaşından kestiğim bant  ile çevirdim , kol ağzında ise  incecik bir lastik var .




                        Bu tarz bluzları boyundan askılı yada ince ip penyelerle giymeyi çok seviyorum.Siyah pileli çan eteğim yaklaşık 8 - 9 yıllık ,  biraz dar gelse de bir iki aya içine tam olarak  girerim diye düşünüyorum Zaten o kadar sıkmış ki yanan bir türlü veremediğim son 3 kilom fırlamış :)




                                                  Güzel bir hafta olması dileğiyle , sevgiler :)



5 yorum:

  1. buna çok benzeyen bir lacivert üzeri puantiyeli bir kumaş ta ben aldım bu hafta. Ancak ne yapacağıma bir türlü karar veremiyorum.. sizinki çok güzel olmuş. İyi günlerde giyiyn..

    YanıtlaSil
  2. Ne şirin bir bluz olmuş o öyle eline sağlık ...
    Bu aralar ben de blogumda giymediğim yeni ve yeni gibi olan birkaç parça kıyafetimi kullanmak isteyenler için vermeye karar verdim. Dolapta boş durmasını canım istemedi. Eğer duyurmama yardımcı olursan sevinirim. Ben yeni bir blogurum çünkü duyuramıyorum :(
    yasemininnotdefterinden.blogspot.com.tr
    http://yasemininnotdefterinden.blogspot.com.tr/2014/05/simdi-cekilis-zamani.html

    YanıtlaSil
  3. Böyle de güzel olmuş :) İçine rahatça girebilmen temennisiyle iyi günler :)

    YanıtlaSil
  4. Çk hoş olmuş
    Papatyalarda çok yakışmış :) :)

    Symcouture.blogspot.fr

    YanıtlaSil