28 Haziran 2014 Cumartesi

Ne Zaman Bu Kadar Görgüsüz Olduk ?

 Ramazan başlıyor. .. İnanan herkese hayırlı ramazanlar... Tüm bir yıl boyunca sanki yemek yapıp yiyen bir tek kendisi imiş gibi görgüsüzce yaptığı, yediği her yemeğin resmini hamilesi var mı , açı var mı, birinin canı çeker mi demeden umarsiz ve kalitesiz şekilde paylaşan dostlarım; umarım en azından ramazanda o eşi benzeri olmayan yemeklerinizi bizle degil ihtiyacı olanla sofranizda paylasirsiniz! !!!! Tekrar hayırlı ramazanlar. ... Adabı ile....

Bu yazıyı kendi facebook  sayfamdada yayınladım , üzerine alınıp küsenler kendi sayfalarından laf çarpanlar , engelleyenler hiç önemli değil ben savunduğum  her şeyin sonuna kadar arkasındayım.Ama lütfen bu yazıyı yemek blogu yazan ve yemek sunuma yapan  arkadaşlar   üzerlerine alınmasın benim anlatmak istediğim çok başka bir şey.  Benim lafım   tabağında kalan son lokmasını  ,yemeğini , tostundaki koca ısırığını ,görgüsüzce paylaşan herkese .Ne zaman bu kadar görgüsüz olduk ?
Yapmayın Allah aşkına ya ......Niyetim kimseye insanlık dersi  verip ahkam kesmek değil haşa, haddimi çok iyi bilirim ben ..Çiçek , böcek resmi paylaş , sevdiğini paylaş ama tabakta kalan lokmalarını paylaşma..
             

10 yorum:

  1. Ne güzel dedin, ağzına sağlık. Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir başlık olmuş inanın az bile yazmışsınız içinizden geçenleri...üzücü ama sosyal medya halimiz ortalarda...hayırlı ramazanlar dilerim

    YanıtlaSil
  3. Dikkat etmemiz gereken bir konu,uyarınız için teşekkürler..)

    YanıtlaSil
  4. o kadar güzel ve doğru şeyler yazmışsınız ki , sizi sevmem için artık bir sebebim daha var :)

    YanıtlaSil
  5. cok haklisin. Ama ben de mecburen yemegin icinde oldugu bi yazi paylastim. Yazida dile getirdim ama beklerse de unutulup gidiyor ki

    YanıtlaSil
  6. Daha bu sabah aynı şeyi konuşuyorduk eşimle ve annemle. Eskiden insanlar ikram edemiyorsa imrendirmemek için ballandıra ballandıra anlatmazdı ayıptı. Çok doğru söyledin ne zaman bu kadar görgüsüzlük doğal karşılanır oldu?

    YanıtlaSil
  7. Bir söz vardır,
    'yediğin içtiğin senin olsun,
    sen gördüğünü anlat...' ama unuttuk gitti ...
    Düşünmüyoruz toplumca, azıcık düşünsek, bazı şeylerin farkında olsak...
    herşey daha güzel olur...
    Bu ramazan herkese,
    sevgi, saygı, anlayış, farkındalık...
    kısaca iyi ve güzel olan ne varsa hepsini bol bol getirsin....

    Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  8. berrin özensoy1 Temmuz 2014 16:53

    siz ne güzel bir insansınız

    YanıtlaSil